econia.com kiest ook voor TOL Marketing & Communicatie

 

Persbericht

 

Capelle a/d IJssel, 31 januari 2001.  Het meest succesvolle business to business handelsplatform econia.com, uit Duitsland, heeft onlangs een vestiging voor de Benelux in Rotterdam geopend.  TOL Marketing & Communicatie Advies te Capelle a/d IJssel gaat na een succesvolle personeelswervingsactie, haar persactiviteiten en direct marketing in Nederland ondersteunen.

Inmiddels is econia.com de tiende b-to-b organisatie die TOL als partner kiest sinds de oprichting van TOL Marketing & Communicatie Advies 1 januari 1999 te Capelle a/d IJssel. De overige klanten zijn: EchoTrade, Gemeente Rotterdam, ICiT, i-portal, Iwaco, Libertas, Metropole IT Group, OBR en Twinning.

Begin 2000 werd econia.com door OC&C in Düsseldorf uitgeroepen tot "e-company of the year". Op hun toonaangevende platform kunnen leveranciers van goederen en diensten on-line bieden op aanvragen uit de markt.
Het beproefde en bekroonde concept van econia.com biedt bedrijven de basis voor het verhandelen van grondstoffen tot telecommunicatiediensten en van verpakkingsmaterialen tot windturbines.


Index